ZAKLĘCIA Z ZAKRESU CZARNEJ MAGII, KLĄTWY, PRZEKLEŃSTWA I ZŁE UROKI
ZAKLĘCIA CZARNOMAGICZNE I ZŁE UROKI
Rzucane bezpośrednio na ofiarę w formie zaklęcia przy pomocy różdżki.
Poziom I:Rzucane bezpośrednio na ofiarę w formie zaklęcia przy pomocy różdżki.
► Pokaż Spoiler
Brachiabindo
Związuje przeciwnika linami
Calvorio
Powoduje nagłą utratę włosów
Collosho
Przykleja buty przeciwnika do podłogi
Furnunculus
Powoduje nagłe wystąpienie czyraków i pryszczy
Melofors
Więzi głowę przeciwnika w dyni
Morsmorde
Wyczarowuje mroczny znak.
Reducto
Rozbija obiekt w drobny pył (wymagane OPCM/Zaklęcia II)
Serpensortia
Wyczarowuje węża, który atakuje przeciwnika.
Slugulus Eructo
Powoduje wymiotowanie ślimakami
Upiorogacek
Zamienia gile z nosa w nietoperze
Zaklęcie Porostu Pora
Powoduje, że z uszu przeciwnika wyrastają pędy pora
Zaklęcie Żądlące
Powoduje silny ból i opuchliznę
Związuje przeciwnika linami
Calvorio
Powoduje nagłą utratę włosów
Collosho
Przykleja buty przeciwnika do podłogi
Furnunculus
Powoduje nagłe wystąpienie czyraków i pryszczy
Melofors
Więzi głowę przeciwnika w dyni
Morsmorde
Wyczarowuje mroczny znak.
Reducto
Rozbija obiekt w drobny pył (wymagane OPCM/Zaklęcia II)
Serpensortia
Wyczarowuje węża, który atakuje przeciwnika.
Slugulus Eructo
Powoduje wymiotowanie ślimakami
Upiorogacek
Zamienia gile z nosa w nietoperze
Zaklęcie Porostu Pora
Powoduje, że z uszu przeciwnika wyrastają pędy pora
Zaklęcie Żądlące
Powoduje silny ból i opuchliznę
► Pokaż Spoiler
Szatańska Pożoga
Rozpala ogromny, trudny do powstrzymania, potężny, dziki ogień, który formuje się w różne bestie i trawi niemal wszystko na swojej drodze, będąc nawet zdolnym do niszczenia horkruksów.
Anteoculatia
Zamienia włosy przeciwnika w poroże (wymagana transmutacja II)
Cantis
Zmusza przeciwnika do śpiewu
Ducklifors
Zamienia przeciwnika w kaczkę
Locomotor Mortis
Skleja nogi przeciwnika
Maltranslator
Powoduje błędy w tłumaczeniu
Sectumsempra
Powoduje rozległe i głębokie rany na ciele, jest zaklęciem czarnomagicznym.
Steleus
Powoduje kichanie
Titillando
Osłabia przeciwnika łaskotkami
Urok Donosiciela
Na twarzy osoby, która zdradziła sekret pojawia się wysyp pryszczy tworzących napis „DONOSICIEL”
Zaklęcie Potknięcia (niewerbalne)
Powoduje upadek
Zaklęcie Sardynkowe (niewerbalne)
Wywołuje lawinę sardynek z nosa przeciwnika
Zaklęcie Wzrostu Paznokci u Nóg (niewerbalne)
Powoduje nagły i szybki wzrost paznokci u nóg
Rozpala ogromny, trudny do powstrzymania, potężny, dziki ogień, który formuje się w różne bestie i trawi niemal wszystko na swojej drodze, będąc nawet zdolnym do niszczenia horkruksów.
Anteoculatia
Zamienia włosy przeciwnika w poroże (wymagana transmutacja II)
Cantis
Zmusza przeciwnika do śpiewu
Ducklifors
Zamienia przeciwnika w kaczkę
Locomotor Mortis
Skleja nogi przeciwnika
Maltranslator
Powoduje błędy w tłumaczeniu
Sectumsempra
Powoduje rozległe i głębokie rany na ciele, jest zaklęciem czarnomagicznym.
Steleus
Powoduje kichanie
Titillando
Osłabia przeciwnika łaskotkami
Urok Donosiciela
Na twarzy osoby, która zdradziła sekret pojawia się wysyp pryszczy tworzących napis „DONOSICIEL”
Zaklęcie Potknięcia (niewerbalne)
Powoduje upadek
Zaklęcie Sardynkowe (niewerbalne)
Wywołuje lawinę sardynek z nosa przeciwnika
Zaklęcie Wzrostu Paznokci u Nóg (niewerbalne)
Powoduje nagły i szybki wzrost paznokci u nóg
► Pokaż Spoiler
Cruciatus (niewybaczalne)
Cruciatus jest zaklęciem służącym do zadawania bólu. Ofiara zaklęcia przeżywa niewyobrażalne męki, jednak nie umiera – zaklęcie trwa tak długo, aż czarodziej rzucający je zdejmie klątwę. Czarodziej będący ofiarą klątwy myślał jedynie o tym, by umrzeć i nigdy już tak nie cierpieć.
Ebublio
Zamyka przeciwnika w dużej bańce
Gemino
Powiela zaklęty obiekt
Imperius (niewybaczalne)
Zaklęcie niewybaczalne służące do przejmowania kontroli nad innym stworzeniem. Ofiara klątwy przestaje samodzielnie myśleć, pozostając posłuszna rozkazom czarodzieja, który rzucał klątwę.
Entomorphis
Zamienia przeciwnika w owada (wymagana transmutacja III)
Locomotor Wibbly
Sprawia, że przeciwnikowi dosłownie miękną nogi
Ventus
Wystrzeliwuje z końca różdżki silny podmuch wiatru
Zaklęcie Odwracające Kolana (niewerbalne)
Odwraca stawy kolanowe tyłem do przodu
Zaklęcie Pryskające Ropą (niewerbalne)
Sprawia, że z nosa przeciwnika zaczyna lecieć żółtawa ropa
Cruciatus jest zaklęciem służącym do zadawania bólu. Ofiara zaklęcia przeżywa niewyobrażalne męki, jednak nie umiera – zaklęcie trwa tak długo, aż czarodziej rzucający je zdejmie klątwę. Czarodziej będący ofiarą klątwy myślał jedynie o tym, by umrzeć i nigdy już tak nie cierpieć.
Ebublio
Zamyka przeciwnika w dużej bańce
Gemino
Powiela zaklęty obiekt
Imperius (niewybaczalne)
Zaklęcie niewybaczalne służące do przejmowania kontroli nad innym stworzeniem. Ofiara klątwy przestaje samodzielnie myśleć, pozostając posłuszna rozkazom czarodzieja, który rzucał klątwę.
Entomorphis
Zamienia przeciwnika w owada (wymagana transmutacja III)
Locomotor Wibbly
Sprawia, że przeciwnikowi dosłownie miękną nogi
Ventus
Wystrzeliwuje z końca różdżki silny podmuch wiatru
Zaklęcie Odwracające Kolana (niewerbalne)
Odwraca stawy kolanowe tyłem do przodu
Zaklęcie Pryskające Ropą (niewerbalne)
Sprawia, że z nosa przeciwnika zaczyna lecieć żółtawa ropa
► Pokaż Spoiler
Avada Kedavra (niewybaczalne)
Najgroźniejsze z Zaklęć Niewybaczalnych. Nieodwracalne, za jego sprawą uśmiercić można żywą istotę i nie ma na nie przeciwzaklęcia. Zaklęciu towarzyszy zielony błysk i świst. Do jego rzucenia trzeba mocy większej od mocy niepełnoletniego ucznia.
Engorgio Skullus
Przekleństwo – Powiększa głowę przeciwnika
Redactum Skullus
Przekleństwo – Zmniejsza głowę przeciwnika
Malevolus Anima (autor: Flora Wilson)
Anty-patronus, przywołanie stworzenia karmionego negatywnymi emocjami złożonego z czarnej mazi.
Donatum Anima
Rzucane po przywołaniu Malevolus Anima, stworzenie rzuca się na swój cel i wchłania w niego, przekazując wszystkie negatywne emocje z których powstało. W zależności od tego jak silne były, efekt może wahać się od lekkiego smutku czy wściekłości aż po stan katatoniczny.
Inanis Anima
Kończy zaklęcie Malevolus Anima.
Mucus Ad Nauseam
Powoduje silne przeziębienie i potworny katar
Protego Diabolica
Niezwykle złożone i potężne zaklęcie ochronne na skutek którego wokół rzucającego tworzy się ochronny krąg czarnego ognia.
Tabu
Uruchamia alarm, gdy tylko ktoś wypowie słowo objęte tabu
Tentaclifors
Zamienia głowę przeciwnika w wielką mackę
Urok Narowistości (niewerbalne)
Sprawia, że miotła próbuje zrzucić jeźdzca
Zaklęcie Antydeportacyjne
Uniemożliwia czarodziejowi lub czarownicy deportację z danego miejsca
Zaklęcie Usuwające Palce (niewerbalne)
Usuwa palce u ręki
Zaklęcie Antydeportacyjne (niewerbalne)
Zły urok – Uniemożliwia czarodziejowi lub czarownicy deportację z danego miejsca
Najgroźniejsze z Zaklęć Niewybaczalnych. Nieodwracalne, za jego sprawą uśmiercić można żywą istotę i nie ma na nie przeciwzaklęcia. Zaklęciu towarzyszy zielony błysk i świst. Do jego rzucenia trzeba mocy większej od mocy niepełnoletniego ucznia.
Engorgio Skullus
Przekleństwo – Powiększa głowę przeciwnika
Redactum Skullus
Przekleństwo – Zmniejsza głowę przeciwnika
Malevolus Anima (autor: Flora Wilson)
Anty-patronus, przywołanie stworzenia karmionego negatywnymi emocjami złożonego z czarnej mazi.
Donatum Anima
Rzucane po przywołaniu Malevolus Anima, stworzenie rzuca się na swój cel i wchłania w niego, przekazując wszystkie negatywne emocje z których powstało. W zależności od tego jak silne były, efekt może wahać się od lekkiego smutku czy wściekłości aż po stan katatoniczny.
Inanis Anima
Kończy zaklęcie Malevolus Anima.
Mucus Ad Nauseam
Powoduje silne przeziębienie i potworny katar
Protego Diabolica
Niezwykle złożone i potężne zaklęcie ochronne na skutek którego wokół rzucającego tworzy się ochronny krąg czarnego ognia.
Tabu
Uruchamia alarm, gdy tylko ktoś wypowie słowo objęte tabu
Tentaclifors
Zamienia głowę przeciwnika w wielką mackę
Urok Narowistości (niewerbalne)
Sprawia, że miotła próbuje zrzucić jeźdzca
Zaklęcie Antydeportacyjne
Uniemożliwia czarodziejowi lub czarownicy deportację z danego miejsca
Zaklęcie Usuwające Palce (niewerbalne)
Usuwa palce u ręki
Zaklęcie Antydeportacyjne (niewerbalne)
Zły urok – Uniemożliwia czarodziejowi lub czarownicy deportację z danego miejsca
► Pokaż Spoiler
Tortura Transmutacji (niewerbalne, wymagana transmutacja IV)
Powoduje śmierć w męczarniach
Urok Kaskadujący
Pozwala zaatakować kilku przeciwników naraz
Zaklęcie Horkruksa (rozpatrywane indywidualnie z MG)
Zamyka cząstkę duszy w przedmiocie lub stworzeniu, tworząc horkruksa
Zaklęcie Wypruwające Wnętrzności (niewerbalne)
Wypruwa Przeciwnikowi Wnętrzności
Foedu Mor (zaklęcie autorskie)
Popularne zaklęcie używane do widowiskowego zakończenia egzekucji. Pochodzi z wczesnego średniowiecza. Czar ten uśmierca ofiarę w sposób bardzo okrutny, gdyż 'wywija' ją na drugą stronę.
Zaklęcie wymaga wykonania kilku dość skomplikowanych ruchów różdżką (nakreślamy w powietrzu trójkąt wypowiadając pierwszy człon zaklęcia, następnie wywinąć dwa młynki, odwróconą ósemkę, odpowiednio wycelować i wypowiedzieć drugi człon czaru.
Klątwa Foedu Mor nie działa natychmiastowo. Przez pierwsze 10 sekund, ofiara ma silne odruchy wymiotne. Właśnie w tym czasie może zostać rzucone przeciw zaklęcie: Lutaexal.
Powoduje śmierć w męczarniach
Urok Kaskadujący
Pozwala zaatakować kilku przeciwników naraz
Zaklęcie Horkruksa (rozpatrywane indywidualnie z MG)
Zamyka cząstkę duszy w przedmiocie lub stworzeniu, tworząc horkruksa
Zaklęcie Wypruwające Wnętrzności (niewerbalne)
Wypruwa Przeciwnikowi Wnętrzności
Foedu Mor (zaklęcie autorskie)
Popularne zaklęcie używane do widowiskowego zakończenia egzekucji. Pochodzi z wczesnego średniowiecza. Czar ten uśmierca ofiarę w sposób bardzo okrutny, gdyż 'wywija' ją na drugą stronę.
Zaklęcie wymaga wykonania kilku dość skomplikowanych ruchów różdżką (nakreślamy w powietrzu trójkąt wypowiadając pierwszy człon zaklęcia, następnie wywinąć dwa młynki, odwróconą ósemkę, odpowiednio wycelować i wypowiedzieć drugi człon czaru.
Klątwa Foedu Mor nie działa natychmiastowo. Przez pierwsze 10 sekund, ofiara ma silne odruchy wymiotne. Właśnie w tym czasie może zostać rzucone przeciw zaklęcie: Lutaexal.
KLĄTWY I PRZEKLEŃSTWA
Wymagające przygotowania i posiadania różnorakich składników (w tym rzeczy należących do ofiary) złożone klątwy.
Ze względu na złożoność i poczynane przygotowania, w chwili obecnej ograniczenie fabularne to jedna klątwa na tydzień fabularny. Wymagane każdorazowe napisanie posta fabularnego oznaczonego datą oraz powiadomienie MG, który przy pomocy posta fabularnego opisze działanie klątwy na ofierze.
Wymagające przygotowania i posiadania różnorakich składników (w tym rzeczy należących do ofiary) złożone klątwy.
Ze względu na złożoność i poczynane przygotowania, w chwili obecnej ograniczenie fabularne to jedna klątwa na tydzień fabularny. Wymagane każdorazowe napisanie posta fabularnego oznaczonego datą oraz powiadomienie MG, który przy pomocy posta fabularnego opisze działanie klątwy na ofierze.
KLĄTWY DLA WSZYSTKICH POZIOMÓW
► Pokaż Spoiler
Klątwa bezsenności
Osoba pod działaniem tej klątwy cierpi na chroniczną bezsennosć. Czas trwania klątwy w zależności od umiejętości rzucającego (2 dni/poziom umiejętności).
Pasmo nieszczęść
Osoba pod działaniem tej klątwy dotyka pasmo pechowych zdarzeń (3). Rzucający ustala z MG rzeczone wydarzenia z wzięciem pod uwagę umiejętności rzucającego.
Kraina koszmarów
Osoba pod wpływem działania tej klątwy doświadcza makabrycznych koszmarów sennych podczas każdego zaśnięcia. Długość działania zależy od poziomu umiejętności. (tydzień/poziom umiejętności).
Osoba pod działaniem tej klątwy cierpi na chroniczną bezsennosć. Czas trwania klątwy w zależności od umiejętości rzucającego (2 dni/poziom umiejętności).
Pasmo nieszczęść
Osoba pod działaniem tej klątwy dotyka pasmo pechowych zdarzeń (3). Rzucający ustala z MG rzeczone wydarzenia z wzięciem pod uwagę umiejętności rzucającego.
Kraina koszmarów
Osoba pod wpływem działania tej klątwy doświadcza makabrycznych koszmarów sennych podczas każdego zaśnięcia. Długość działania zależy od poziomu umiejętności. (tydzień/poziom umiejętności).
► Pokaż Spoiler
Klątwa krwawiącego nosa
Osoba pod działaniem klątwy doświadcza obfitych i powtarzających się krwotoków z nosa. Krwawienia występują nieregularnie i nie przeszkadzają w codziennym funkcjonowaniu.
Przeklęty odór
Osoba pod działaniem tej klątwy wydziela nieprzyjemny dla otaczających go osób zapach. Czas działania to tydzień lub do interwencji uzdrowiciela/łamacza klątw.
Uciążliwa mucha
Wokół osoby, na którą rzucona została klątwa cały czas lata trudna do złapania i uciążliwa mucha. Po jej zabiciu natychmiast pojawia się następna aby uprzykrzać życie przeklętemu.
Zaklęte czyraki
Osoba pod działaniem tej klątwy dostaje obfitego wykwitu czyraków/ropnych pryszczy na twarzy i ciele. Nie są bolesne ani nie przeszkadzają w codziennym funkcjonowaniu. Czas działania - do czasu użycia remedium z czyrakobulwy lub interwencji uzdrowiciela/łamacza klątw.
Osoba pod działaniem klątwy doświadcza obfitych i powtarzających się krwotoków z nosa. Krwawienia występują nieregularnie i nie przeszkadzają w codziennym funkcjonowaniu.
Przeklęty odór
Osoba pod działaniem tej klątwy wydziela nieprzyjemny dla otaczających go osób zapach. Czas działania to tydzień lub do interwencji uzdrowiciela/łamacza klątw.
Uciążliwa mucha
Wokół osoby, na którą rzucona została klątwa cały czas lata trudna do złapania i uciążliwa mucha. Po jej zabiciu natychmiast pojawia się następna aby uprzykrzać życie przeklętemu.
Zaklęte czyraki
Osoba pod działaniem tej klątwy dostaje obfitego wykwitu czyraków/ropnych pryszczy na twarzy i ciele. Nie są bolesne ani nie przeszkadzają w codziennym funkcjonowaniu. Czas działania - do czasu użycia remedium z czyrakobulwy lub interwencji uzdrowiciela/łamacza klątw.
► Pokaż Spoiler
Klątwa utraty zapachu
Osoba pod działaniem tej klątwy traci zmysł zapachu. Czas działania do interwencji uzdrowiciela/łamacza klątw.
Klątwa utraty smaku
Osoba pod działaniem tej klątwy traci zmysł smaku. Czas działania do interwencji uzdrowiciela/łamacza klątw.
Klątwa Galaretowatych Palców
Sprawia, że palce przeciwnika miękną jak galareta. Czas działania do interwencji uzdrowiciela/łamacza klątw.
Datis Imaginibus (autor: Flora Wilson)
Klątwa opierająca swoje działanie na kompleksach i niepewności siebie. Rzucone na przedmiot: powoduje złe sny, wahania nastroju w zasięgu 3 m od zaklętego przedmiotu, przerwane przez zniszczenie przedmiotu. Rzucone na człowieka: powoduje halucynacje, drastyczny spadek nastroju i pewności siebie, niezdolność do podejmowania decyzji; zakończone przez rzucającego lub łamacza klątw.
Osoba pod działaniem tej klątwy traci zmysł zapachu. Czas działania do interwencji uzdrowiciela/łamacza klątw.
Klątwa utraty smaku
Osoba pod działaniem tej klątwy traci zmysł smaku. Czas działania do interwencji uzdrowiciela/łamacza klątw.
Klątwa Galaretowatych Palców
Sprawia, że palce przeciwnika miękną jak galareta. Czas działania do interwencji uzdrowiciela/łamacza klątw.
Datis Imaginibus (autor: Flora Wilson)
Klątwa opierająca swoje działanie na kompleksach i niepewności siebie. Rzucone na przedmiot: powoduje złe sny, wahania nastroju w zasięgu 3 m od zaklętego przedmiotu, przerwane przez zniszczenie przedmiotu. Rzucone na człowieka: powoduje halucynacje, drastyczny spadek nastroju i pewności siebie, niezdolność do podejmowania decyzji; zakończone przez rzucającego lub łamacza klątw.
► Pokaż Spoiler
Kraina lodu
Osoba pod działaniem tej klątwy niezależnie od temperatury realnej odczuwa cały czas nieprzyjemne zimno, które przeszkadza jej w codziennych czynnościach bez możliwości rozgrzania się. Czas działania do interwencji uzdrowiciela/łamacza klątw.
Piekielne upały
Osoba pod działaniem tej klątwy niezależnie od temperatury realnej odczuwa cały czas nieprzyjemne gorąco, które przeszkadza jej w codziennych czynnościach bez możliwości ochłodzenia się. Czas działania do interwencji uzdrowiciela/łamacza klątw.
Klątwa dekoncentracji
Osoba pod wpływem działania tej klątwy jest zdekoncentrowana i łatwo się rozprasza, niemożność skupienia się przeszkadza w codziennym wykonywaniu pracy/w nauce.
Czas działania do interwencji uzdrowiciela/łamacza klątw.
Chroniczne zmęczenie
Osoba pod działaniem tej klątwy odczuwa chroniczne zmęczenie, które negatywnie wpływa na wykonywanie pracy/naukę. Czas działania do interwencji uzdrowiciela/łamacza klątw.
Osoba pod działaniem tej klątwy niezależnie od temperatury realnej odczuwa cały czas nieprzyjemne zimno, które przeszkadza jej w codziennych czynnościach bez możliwości rozgrzania się. Czas działania do interwencji uzdrowiciela/łamacza klątw.
Piekielne upały
Osoba pod działaniem tej klątwy niezależnie od temperatury realnej odczuwa cały czas nieprzyjemne gorąco, które przeszkadza jej w codziennych czynnościach bez możliwości ochłodzenia się. Czas działania do interwencji uzdrowiciela/łamacza klątw.
Klątwa dekoncentracji
Osoba pod wpływem działania tej klątwy jest zdekoncentrowana i łatwo się rozprasza, niemożność skupienia się przeszkadza w codziennym wykonywaniu pracy/w nauce.
Czas działania do interwencji uzdrowiciela/łamacza klątw.
Chroniczne zmęczenie
Osoba pod działaniem tej klątwy odczuwa chroniczne zmęczenie, które negatywnie wpływa na wykonywanie pracy/naukę. Czas działania do interwencji uzdrowiciela/łamacza klątw.
► Pokaż Spoiler
Klątwa utraty słuchu
Osoba pod działaniem tej klątwy traci zmysł słuchu. Czas działania do interwencji uzdrowiciela/łamacza klątw.
Klątwa złego samopoczucia
Osoba pod wpływem działania tej klątwy odczuwa chroniczne złe samopoczucie fizyczne i psychiczne, które skutecznie powstrzymuje ją przez wykonywaniem większości zadań w pracy czy w szkole. Czas działania do interwencji uzdrowiciela/łamacza klątw.
Zerwane więzi
Klątwa rzucona na dwie osoby. Osoby pod działaniem tej klątwy doświadczają znacznego pogorszenia swoich relacji. Skuteczna w osłabianiu więzi rodzinnych, przyjaznych i miłosnych. Czas działania do interwencji łamacza klątw.
Klątwa kończyn
Po rzuceniu tej klątwy osoba, która jest celem tej klątwy traci władzę nad kończynami dolnymi lub górnymi - wybiera rzucający.
Czas działania do interwencji uzdrowiciela/łamacza klątw.
Klątwa Galaretowatego Mózgu
Znacząco obniża zdolności intelektualne przeciwnika. Czas działania do interwencji uzdrowiciela/łamacza klątw
Osoba pod działaniem tej klątwy traci zmysł słuchu. Czas działania do interwencji uzdrowiciela/łamacza klątw.
Klątwa złego samopoczucia
Osoba pod wpływem działania tej klątwy odczuwa chroniczne złe samopoczucie fizyczne i psychiczne, które skutecznie powstrzymuje ją przez wykonywaniem większości zadań w pracy czy w szkole. Czas działania do interwencji uzdrowiciela/łamacza klątw.
Zerwane więzi
Klątwa rzucona na dwie osoby. Osoby pod działaniem tej klątwy doświadczają znacznego pogorszenia swoich relacji. Skuteczna w osłabianiu więzi rodzinnych, przyjaznych i miłosnych. Czas działania do interwencji łamacza klątw.
Klątwa kończyn
Po rzuceniu tej klątwy osoba, która jest celem tej klątwy traci władzę nad kończynami dolnymi lub górnymi - wybiera rzucający.
Czas działania do interwencji uzdrowiciela/łamacza klątw.
Klątwa Galaretowatego Mózgu
Znacząco obniża zdolności intelektualne przeciwnika. Czas działania do interwencji uzdrowiciela/łamacza klątw
► Pokaż Spoiler
Klątwa utraty wzroku
Osoba pod działaniem tej klątwy traci zmysł wzroku. Czas działania do interwencji uzdrowiciela/łamacza klątw
Zaklęty przedmiot
Po zaklęciu tego przedmiotu każdy kto wejdzie z nim w kontakt zostanie pozbawiony życia. Tą klątwą objęty był pierścień Marvolo Gaunta, który założył Albus Dumbledore. Łamacz klątw może spowolnić działanie klątwy, jednak nie można jej złamać. Indywidualnie ustalane z MG.
Klątwa krwi
Klątwa wytwarza specyficzny rodzaj wady genetycznej, który można wykorzystać do oddziaływania na ofiarę na wiele różnych, przeważnie negatywnych sposobów, włączając w to wątły stan fizyczny, kruchość organizmu i osłabienie. Klątwa krwi jest dziedziczna. Ofiarą tej klątwy była Astoria Greengrass, żona Dracona Malfoya.
Klątwa Melediktusa
Klątwa krwi dziedziczona przez żeńskich potomków pierwszej przeklętej osoby. Klątwa przybiera postać niebezpiecznej, stopniowo wymykającej się spod kontroli wady genetycznej podobnej do umiejętności animaga, która ostatecznie zmienia swoją ofiarę w bestię na stałe. W przeciwieństwie do animagów, z biegiem czasu ofiary tracą umiejętność ludzkiej inteligencji, zamiast tego przyjmując stan psychiczny bestii. Klątwa nieuleczalna. Ofiarą tej klątwy była Nagini.
Zerwane więzi
Rzucana na grupę osób, jest to bardziej ekstremalna wersja klątwy z 4 poziomu. Skuteczna w osłabianiu więzi rodzinnych czy przyjacielskich wśród grup kilkuosobowych.
Osoba pod działaniem tej klątwy traci zmysł wzroku. Czas działania do interwencji uzdrowiciela/łamacza klątw
Zaklęty przedmiot
Po zaklęciu tego przedmiotu każdy kto wejdzie z nim w kontakt zostanie pozbawiony życia. Tą klątwą objęty był pierścień Marvolo Gaunta, który założył Albus Dumbledore. Łamacz klątw może spowolnić działanie klątwy, jednak nie można jej złamać. Indywidualnie ustalane z MG.
Klątwa krwi
Klątwa wytwarza specyficzny rodzaj wady genetycznej, który można wykorzystać do oddziaływania na ofiarę na wiele różnych, przeważnie negatywnych sposobów, włączając w to wątły stan fizyczny, kruchość organizmu i osłabienie. Klątwa krwi jest dziedziczna. Ofiarą tej klątwy była Astoria Greengrass, żona Dracona Malfoya.
Klątwa Melediktusa
Klątwa krwi dziedziczona przez żeńskich potomków pierwszej przeklętej osoby. Klątwa przybiera postać niebezpiecznej, stopniowo wymykającej się spod kontroli wady genetycznej podobnej do umiejętności animaga, która ostatecznie zmienia swoją ofiarę w bestię na stałe. W przeciwieństwie do animagów, z biegiem czasu ofiary tracą umiejętność ludzkiej inteligencji, zamiast tego przyjmując stan psychiczny bestii. Klątwa nieuleczalna. Ofiarą tej klątwy była Nagini.
Zerwane więzi
Rzucana na grupę osób, jest to bardziej ekstremalna wersja klątwy z 4 poziomu. Skuteczna w osłabianiu więzi rodzinnych czy przyjacielskich wśród grup kilkuosobowych.
Lista zaklęć i klątw czarnomagicznych w dużym stopniu jest autorska, a my jesteśmy otwarci na poszerzanie tej listy. Jeśli masz propozycję dodania autorskiego uroku/klątwy, skontaktuj się z administracją przesyłając swoją propozycję.