***
Co odważniejsi mają możliwość spotkać się oko w oko ze swoim boginem (DO CZEGO WSZYSTKICH NAMAWIAMY W TYM!) i spróbować wyczarować Patronusa pod okiem profesor Fessonhay, kobiety urodzonej do nauczania obrony przed czarną magią.
Przed Wami pojawia się wielka skrzynia halloweenowa, która po otwarciu okazuje się skrywać bogina. Przybiera on momentalnie formę tego, czego się boicie najbardziej (to, co macie w karcie postaci)! Szybko! Wyczaruj Patronusa!
PROSIMY O JEDNOPOSTOWCE, W KTÓRYCH SPRÓBUJECIE PRZECIWSTAWIĆ SIĘ SWOIM BOGINOM.
Aby każdy miał możliwość wyczarowania Patronusa, Wasze szczęście w kościach wygląda następująco:
V rok - 10% z 1d10
VI rok - 20% z 1d10
VII rok - 30% z 1d10
Osoby z umiejętnościami w OPCM:
1/5 +10%
2/5 + 20%
3/5 + 30%
4/5 + 40%
5/5 +50%
Skalujemy od 1 najmniejszej szansy do 10 największej.
Oznacza to, że np. Osoba z VI roku, mająca 3/5 umiejek OPCM ma 20 + 30 = 50% szans na pozytywnego Patronusa w kości 1d10.
SAMI WYBIERACIE, KTÓRE KOŚCI BĘDĄ DLA WAS POZYTYWNE, np. Ta osoba powyżej wybrała, że na plus będzie 2,3,6,7,10 - 50% kości - gdzie skalując 2 to najsłabszy patronus, a 10 jego piękna, dorodna forma.
Jeśli komuś wypadnie, że nie wytworzył Patronusa - musi to zapisać, ale czas z boginem nadal leci, macie prawo na jeszcze jedną próbę w Waszym czarowaniu. W fabule jednak pierwszy raz się mu nie udało i dopiero za drugim razem wykreował Patronusa... Lub kompletnie się mu nie udało - wtedy pomaga Wam pani Profesor.
Dawajcie, pokażcie, jak walczycie!
Co odważniejsi mają możliwość spotkać się oko w oko ze swoim boginem (DO CZEGO WSZYSTKICH NAMAWIAMY W TYM!) i spróbować wyczarować Patronusa pod okiem profesor Fessonhay, kobiety urodzonej do nauczania obrony przed czarną magią.
Przed Wami pojawia się wielka skrzynia halloweenowa, która po otwarciu okazuje się skrywać bogina. Przybiera on momentalnie formę tego, czego się boicie najbardziej (to, co macie w karcie postaci)! Szybko! Wyczaruj Patronusa!
PROSIMY O JEDNOPOSTOWCE, W KTÓRYCH SPRÓBUJECIE PRZECIWSTAWIĆ SIĘ SWOIM BOGINOM.
Aby każdy miał możliwość wyczarowania Patronusa, Wasze szczęście w kościach wygląda następująco:
V rok - 10% z 1d10
VI rok - 20% z 1d10
VII rok - 30% z 1d10
Osoby z umiejętnościami w OPCM:
1/5 +10%
2/5 + 20%
3/5 + 30%
4/5 + 40%
5/5 +50%
Skalujemy od 1 najmniejszej szansy do 10 największej.
Oznacza to, że np. Osoba z VI roku, mająca 3/5 umiejek OPCM ma 20 + 30 = 50% szans na pozytywnego Patronusa w kości 1d10.
SAMI WYBIERACIE, KTÓRE KOŚCI BĘDĄ DLA WAS POZYTYWNE, np. Ta osoba powyżej wybrała, że na plus będzie 2,3,6,7,10 - 50% kości - gdzie skalując 2 to najsłabszy patronus, a 10 jego piękna, dorodna forma.
Jeśli komuś wypadnie, że nie wytworzył Patronusa - musi to zapisać, ale czas z boginem nadal leci, macie prawo na jeszcze jedną próbę w Waszym czarowaniu. W fabule jednak pierwszy raz się mu nie udało i dopiero za drugim razem wykreował Patronusa... Lub kompletnie się mu nie udało - wtedy pomaga Wam pani Profesor.
Dawajcie, pokażcie, jak walczycie!